チューリップ


鶴見緑地公園のチューリップ!
まるでオランダのよう。
I went to a Tsurumi Green Park to see tulipes.
That place is like the Netherlands!

今日は朝から天気が良くて混む前に行けて十分花を堪能できました。
It was fine today.
So I enjoyed taking picture of the flowers.

チューリップ以外にも桜など色々な花が咲いてる鶴見緑地
広くて一日じゃ回りきれない。
人口的な滝もあり。
It's an articificial fall.

ソメイヨシノもまだまだ楽しめました。
I enjoyed the cherry blossoms which was still blooming.

八重桜。
It's the double cherry blossoms.

ポピー。
It's the poppy.

入口。乗馬がしたくなる。
entrance.I wanted to ride horseback riding

大きくなったお腹。
嫁の散歩も兼ねてたんだけど、十分満足満足。
My wife is an expectant mother.
We went there to take a walk.
We were satisfied to go there.


やっぱりチューリップのカラフルさはいいよね。
これぞ春!って気持ちになりました。

I thought " Spring has come!!"

木曽三川公園のチューリップも見に行きたいなぁ。

CHU-LIP(DVD付)

CHU-LIP(DVD付)

久しぶりに聴きたくなった!
春を感じられるプレイリストでも作ろうかな。